Fase 2: Concurs

Galeria de concurs arquia / becas

Quant a arquia / becas

Les beques pretenen donar als candidats la possibilitat de complementar mitjançant pràctiques professionals els coneixements adquirits durant la seva formació i contribuir a l'acostament entre els àmbits professional i acadèmic facilitant l'accés dels beneficiaris a estudis europeus d'arquitectura qualificats.
Així mateix, el programa fomenta la mobilitat d'Europa, entenent-la com un factor enriquidor del desenvolupament personal. La pràctica es realitzarà, necessàriament, en un estudi d'arquitectura situat en una comunitat autònoma diferent de la de residència o estudi del becari.

Notícies arquia / becas

ÚLTIMOS DÍAS - CIERRE CONVOCATORIA BECAS DE PRÁCTICAS PROFESIONALES 2018

24 ABRIL 2018 / BEQUES

Fecha límite: lunes 30 de abril  de 2018 a las 12 del mediodía.

XIX CONVOCATORIA BECAS PRACTICAS PROFESIONALES 2018

31 ENERO 2018 / BEQUES

Más becas y nuevos destinos. Ya puedes inscribirte.

24 becas en estudios europeos de Arquitectura, 3 becas  en la Administración Pública2 becas en la Fundación Metrópoli1 beca  de gestión cultural en la Fundación Arquia.

AIRES MATEUS Y EDUARDO SOUTO DE MOURA en la XVIII ceremonia entrega de Becas de FUNDACIÓN ARQUIA

13 OCTUBRE 2017 / BEQUES

El prestigioso arquitecto portugués Manuel Aires Mateus, referente de la arquitectura actual, expondrá su obra reciente en una conferencia magistral titulada ‘PROYECTO – REFLEXIÓN’ organizada por la Fundación Arquia.

ASSIGNACIÓ FINAL CONVOCATÒRIA BEQUES PRÀCTIQUES PROFESSIONALS 2017

21 JULIO 2017 / BEQUES

S'ha realitzat l'adjudicació de les 20 beques per a la realització de pràctiques professionals en estudis europeus d'arquitectura i de les 2 beques per a la realització de pràctiques professionals a la Fundación Metrópoli.