Beques Arquia en emprenedoria i innovació

Quant a arquia / emprendimiento arquitectura

La Fundación Arquia, en colaboración con Factoría Cultural / Vivero de Industrias Creativas en Matadero Madrid, convoca 1 Beca de Emprendimiento e Innovación destinada al desarrollo de un proyecto de negocio en cualquiera de los campos de la profesión de arquitecto, con el fin de fomentar y apoyar la creación de iniciativas empresariales e impulsar la innovación en los ámbitos relacionados con la Arquitectura, favoreciendo así, la creación de puestos de trabajo.

Notícies arquia / emprendimiento

ASSIGNACIÓ DE LA IV BECA D'EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ EN ARQUITECTURA 2018

11 JULIO 2018 / EMPRENEDORIA

S'ha realitzat l'adjudicació de la IV Beca d'Emprenedoria i Innovació en Arquitectura, convocada per la Fundación Arquia, en col·laboració amb Factoría Cultural / Vivero de Industrias Creativas en Matadero Madrid per al desenvolupament d'un projecte de negoci en qualsevol dels camps de la professió d'arquitecte.

II Convocatòria Beca en Emprenedoria Social

11 MAYO 2018 / EMPRENEDORIA

Data límit d'inscripció: 29 de juny de 2018, a les 12 del migdia

TANCAMENT CONVOCATÒRIA - NOVA DATA LÍMIT: 3 ABRIL 2018

15 MARZO 2018 / EMPRENEDORIA

Recordem que el termini d'admissió de sol·licituds de la beca d'Emprenedoria i Innovació en Arquitectura 2018 destinada al desenvolupament d'un projecte de negoci en qualsevol dels àmbits de la professió d'arquitecte al Viver d'Indústries Creatives Factoría Cultural en Matadero Madrid, s'acaba dimarts que ve, 3 d'abril del 2018, a les 12 del migdia.

IV Convocatòria de la Beca d'Emprenedoria i Innovació en Arquitectura 2018

31 ENERO 2018 / EMPRENEDORIA

Inscripcions fins al 2 d'abril de 2018 a les 12 del migdia

Assignació de la I Beca en Emprenedoria Social 2017

24 OCTUBRE 2017 / EMPRENEDORIA

El projecte "Enersite", de l'arquitecte Javier Fernández Ponce, ha rebut el premi de la I Convocatòria de Beca en Emprenedoria Social 2017.

I convocatòria de la Beca d'Emprenedoria Social 2017 – Data límit 30 de juny de 2017

20 ABRIL 2017 / EMPRENEDORIA

Busquem persones que vulguin millorar el món... en sou una?