Galeria concurs arquia / investigación

Quant a arquia / investigación

La Fundació Arquia, en col·laboració amb la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando, posa en marxa el programa Beques Arquia en Investigació, amb la finalitat de crear les condicions i facilitar els mitjans per impulsar la realització de projectes d'investigació duts a terme per arquitectes.

Notícies arquia / investigación

ASIGNACIÓN BECA DE INVESTIGACIÓN EN NUEVA YORK 2018

10 JULIO 2018 / INVESTIGACIÓ

Se ha realizado la adjudicación de  la IV Beca de Investigación, convocada por la Fundación Arquia, en colaboración con la Real Academia de Bellas Artes de San Fernando para el desarrollo de un proyecto de investigación en la ciudad de Nueva York.

TANCAMENT CONVOCATÒRIA – NOVA DATA LÍMIT: 3 ABRIL 2018

15 MARZO 2018 / INVESTIGACIÓ

Recordem que el termini d'admissió de sol·licituds de la beca d'Investigació 2018 destinada al desenvolupament d'un projecte de recerca en l'àmbit de l'arquitectura en una institució acadèmica de reconegut prestigi de Nova Yorks'acaba dimarts que ve, 3 d'abril del 2018, a les 12 del migdia.

IV CONVOCATORIA BECA DE INVESTIGACIÓN EN NUEVA YORK

30 ENERO 2018 / INVESTIGACIÓ

Inscripciones hasta el 2 de abril de 2018 a las 12h del mediodía

ACTE DE LLIURAMENT II BECA DE RECERCA A NOVA YORK 2017

06 JULIO 2017 / INVESTIGACIÓ

La III convocatòria de la Beca de Recerca a Nova York 2017, promoguda per la Fundació Arquia i la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando, es va tancar el 5 de maig de 2017, havent-se rebut un total de 35 de recerca. El dimecres 5 de juliol ha tingut lloc l'acte de lliurament de la beca a l'arquitecta Ángela Juarranz Serrano.

ACTE DE LLIURAMENT II BECA DE RECERCA A NOVA YORK 2016

09 SEPTIEMBRE 2016 / INVESTIGACIÓ

Ahir, dijous 8 de setembre de 2016, va tenir lloc l'acte de lliurament de la II Beca de Recerca a Nova York promoguda per la Fundació Arquia i la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando.

Acte de lliurament I Beca Arquia / Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando de Recerca 2015

03 JULIO 2015 / INVESTIGACIÓ

Dijous passat, 2 de juliol, va tenir lloc l'acte de lliurament de la I Beca Arquia / Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando de Recerca a Nova York 2015.