Edicions anteriors

Convocatoria 2018

La Fundación Arquia, en colaboración con la Real Academia de Bellas Artes de San Fernando, convoca una beca para el desarrollo de un proyecto de investigación a realizar en un centro académico de reconocido prestigio en Nueva York, con el fin de crear las condiciones y facilitar los medios para impulsar la investigación en el ámbito de la Arquitectura.

• Projectes investigació: 41
  • Mencions: 4
Convocatòria 2017

La Fundació Arquia, en col·laboració amb la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando, desenvolupa la tercera edició de la beca per al desenvolupament d'un projecte de recerca que es realitzarà en un centre acadèmic de reconegut prestigi a Nova York, amb la finalitat de crear les condicions i facilitar els mitjans per impulsar els projectes de recerca desenvolupats en l'àmbit de l'arquitectura.

• Projectes investigació: 35
  • Mencions: 4
Convocatòria 2016

La Fundació Arquia, en col·laboració amb la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando, convoca una beca per al desenvolupament d'un projecte d'investigació que es realitzarà en un centre acadèmic de reconegut prestigi a Nova York, amb la finalitat de crear les condicions i facilitar els mitjans per impulsar la investigació en l'àmbit de l'arquitectura.

• Projectes investigació: 64
  • Mencions: 3
Convocatòria 2015

La Fundación Arquia, en col·laboració amb la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando, posa en marxa el programa Beques Arquia en Investigació, amb la finalitat de crear les condicions i facilitar els mitjans per impulsar la realització de projectes d'investigació duts a terme per arquitectes.

• Projectes investigació: 128
  • Mencions: 1