Concurs arquia / tesis

XI Convocatoria
Concurso Bienal de
Tesis de Arquitectura
Podran participar en el concurs aquells arquitectes espanyols que hagin llegit la seva tesi doctoral en qualsevol escola o facultat d'arquitectura del món, així com aquells arquitectes estrangers que hagin llegit la tesi doctoral en qualsevol escola d'arquitectura espanyola.

Quant a arquia / tesis

Concurs biennal de tesis d'arquitectura destinat a la selecció de tesis doctorals inèdites per a la seva posterior publicació en una de les col·leccions editades per la Fundació Arquia. Convocatòries realitzades: 1997, 1999, 2001, 2003, 2005, 2007, 2009 2011, 2013 i 2015.

Notícies arquia / tesis

Fallo del jurado de la XI Convocatoria Concurso bienal de tesis de arquitectura arquia/tesis 2017

31 MAYO 2018 / TESIS

Tras la reunión del jurado de la XI convocatoria del concurso bienal de tesis de arquitectura, y respectivo fallo del concurso, nos complace anunciar las dos tesis premiadas, así como las cuatro menciones otorgadas.

Listado de tesis preseleccionadas concurso arquia/Tesis 2017

13 DICIEMBRE 2017 / TESIS

Enhorabuena a los pre-seleccionados y agradecimientos a todos los participantes por su interés, dedicación y alto nivel de las tesis presentadas.

Tancament XI convocatòria del Concurs Biennal de Tesis d'Arquitectura

23 JUNIO 2017 / TESIS

El passat dimarts 20 de juny de 2017 es va tancar la convocatòria del XI Concurs Biennal de Tesis d'Arquitectura, arquia/tesis 2017 amb una participació de 176 tesis doctorals.

Ampliació del termini del concurs arquia/tesis fins al 20 de juny de 2017

01 JUNIO 2017 / TESIS

El termini per participar a la XI convocatòria bianual del concurs arquia/tesis 2017 s'ha ampliat fins al pròxim dimarts, 20 de juny, a les 12 del migdia.

OBERTURA XI CONVOCATÒRIA CONCURS BIENNAL DE TESI D'ARQUITECTURA arquia/tesis 2017

27 MARZO 2017 / TESIS

El termini d'admissió de la documentació sol·licitada s'inicia el 27 de març de 2017 i finalitzarà el 5 de juny de 2017 a les 12 h (migdia).

Decisió del X concurs arquia/tesis

15 DICIEMBRE 2015 / TESIS

L'11 de desembre, el jurat de la X convocatòria del concurs biennal arquia/tesis, presidit per Manuel Gausa i format per Félix Juan Bordes Caballero, Luz Fernández-Valderrama Aparicio, Francisco Javier Cabrera y Cabrera i José Antonio Sosa-Saavedra, director de la col·lecció arquia/tesis, actuant com a secretari, han premiat les tesis d'Ignacio Borrego Gómez-Pallete i Amadeu Santacana Juncosa.

PRESELECCIONATS X CONCURS ARQUIA/TESIS 2015

13 OCTUBRE 2015 / TESIS

Ja podeu consultar els preseleccionats de la primera fase del X concurs arquia/tesis 2015.

X convocatòria arquia/tesis 2015. PARTICIPEU-HI!

15 ABRIL 2015 / TESIS

Obertura de la X convocatòria del concurs biennal de tesis d'arquitectura, un concurs orientat a la selecció de tesis doctorals inèdites amb la intenció d'ampliar el fons editorial de la col·lecció arquia/tesis, que permet posar a l'abast del públic interessat un material valuós al qual, d'una altra manera, resultaria difícil d'accedir.

Decisió del IX concurs arquia/tesis

17 DICIEMBRE 2013 / TESIS

L'11 de desembre, el jurat del IX Concurs de tesis doctorals d'arquitectura, presidit per Xavier Monteys Roig, i compost per Luís Martínez Santa-María, María Melgarejo Belenguer, Carlos Gómez Agustí, i amb veu, però sense vot, Carlos Martí Arís, que actua com a secretari, han premiat les tesis «Solo imágenes. La tarjeta postal, vehículo de conocimiento urbano», de Jordi Sardà Ferran i «Bekleidung. Los trajes de la arquitectura», d'Óscar Rueda Jiménez.

Proper tancament de la IX Convocatòria arquia/tesis

30 MAYO 2013 / TESIS

Us recordem que el termini d'inscripció al concurs de tesis finalitza el proper 12 juny 2013.Consulteu les bases de participació a la pàgina de l'edició actual: http://fundacion.arquia.es/es/concursotesis/Convocatoria/2013