IX concurs biennal. Jurat

El jurat del Concurs Biennal de Tesis d'Arquitectura està compost per arquitectes de reconegut prestigi procedents de totes les escoles d'arquitectura de l'Estat. El proposa el director de tesi, Carles Martí Aris, i el ratifica el Patronat de la Fundació Arquia.

El jurat del concurs de 2013 està format pels membres següents:

Xavier Monteys Roig (president): Catedràtic de projectes arquitectònics de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona.
Luís Martínez Santa-María: Professor de projectes arquitectònics de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Madrid.
María Melgarejo Belenguer: Professora de disseny d'interiors—projectes de l'Escola d'Art i Superior de Disseny de València.
Carlos Gómez Agustí: com a patró i en representació de la Fundació Arquia.

Actuarà de secretari, amb veu però sense vot, el director de la col·lecció arquia/tesis, Carlos Martí Arís, professor titular de projectes de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectes de Barcelona.

Edicions anteriors

CONVOCATÒRIA VIII, 2011
José Manuel López–Peláez, president (Universitat Politècnica de Madrid); Elisa Valero Ramos (Universitat de Granada); Cristina Gastón Guirao (Universitat Politècnica de Catalunya); Emilio Tuñón Álvarez (patró de la Fundació Arquia) i Carlos Martí Aris (director de la col·lecció arquia/tesis) sense vot, actuant com a secretari.

CONVOCATÒRIA VII, 2009
Alberto Campo Baeza, president (Universitat Politècnica de Madrid); María Rubert de Ventós (Universitat Politècnica de Catalunya); Juan Carlos Arnuncio (Universitat de Valladolid); Fernando Díaz-Pinés, patró de la Fundació Arquia, i Carlos Martí Arís (director de la col·lecció arquia/tesis, sense vot, actuant com a secretari.

CONVOCATÒRIA VI, 2007
Juan Luis Trillo de Leyva, president (Universitat de Sevilla); María Teresa Muñoz Jiménez (Universitat Politècnica de Madrid); Ignacio Paricio Ansuátegui (Universitat Politècnica de Catalunya); Montserrat Nogués i Teixidor, patrona de la Fundació Arquia, i Carlos Martí Arís (director de la col·lecció arquia/tesis), sense vot, actuant com a secretari.

CONVOCATÒRIA V, 2005
Alberto Ustárroz, president (Universitat de Sant Sebastià); Carmen Jordà (Universitat Politècnica de València); César Portela (Universitat de la Corunya); Marta Cervelló, patrona de la Fundació Arquia, i Carlos Martí Arís (director de la col·lecció arquia/tesis), sense vot, actuant com a secretari.

CONVOCATÒRIA IV, 2003
Helio Piñón Pallarés, president (Universitat Politècnica de Catalunya); Juliol Grijalba Bengoetxea (Universitat de Valladolid); Carlos Labarta Aizpún (Universitat de Navarra); Javier Marquet Arola (president de la Fundació Arquia) i Carlos Martí Arís (director de la col·lecció arquia/tesis), sense vot, actuant com a secretari.

CONVOCATÒRIA III, 2001
Juan Navarro Baldeweg, president (Universitat Politècnica de Madrid); Josep Quetglas Riusech (Universitat Politècnica de Catalunya); Jorge Torres Cueco (Universitat Politècnica de València); Javier Díaz-Llanos La Roche, patró de la Fundació Arquia, i Carlos Martí Arís (director de la col·lecció arquia/tesis), sense vot, actuant com a secretari.

CONVOCATÒRIA II, 1999
Juan Antonio Cortés Vázquez de Parga, president (Universitat de Valladolid); José Manuel Gallego Jorreto (Universitat de La Corunya); José Antonio Sosa Díaz-Saavedra (Universitat de Les Palmes de Gran Canària); Gerardo García-Ventosa López, patró de la Fundació Arquia, i Carlos Martí Arís (director de la col·lecció arquia/tesis), sense vot, actuant com a secretari.

CONVOCATÒRIA I, 1997
Joan Busquets Grau, president (Universitat Politècnica de Catalunya); Gonzalo Díaz Recasens (Universitat de Sevilla); Gabriel Ruiz Cabrero (Universitat Politècnica de Madrid) i Carlos Martí Arís (director de la col·lecció arquia/tesis), sense vot, actuant com a secretari.