Notícies arquia / publicaciones

ARXIU CODERCH. Signatura del conveni

05 JULIO 2017 / PUBLICACIONS

El passat dilluns 19 de juny de 2017 va tenir lloc la signatura del conveni per a la catalogació i digitalització de l'Arxiu Coderch entre Ana Coderch, representant dels hereus del llegat de l'arquitecte José Antonio Coderch de Sentmenat i el director de la Fundació Arquia.

“DESPLAÇAMENTS”. Catàleg i diari de la X Biennal Iberoamericana d'Arquitectura i Urbanisme

28 OCTUBRE 2016 / PUBLICACIONS

Publicació del catàleg i diari de l'exposició “DESPLAÇAMENTS”, X Biennal Iberoamericana d'Arquitectura i Urbanisme, São Paulo (Brasil); inauguració del 10 al 12 d'octubre de 2016.

Comissaris: Ángela García de Paredes, Ignacio García Pedrosa.
Edició: Ministeri de Foment, Fundació Arquia, 2016.

“ALTERNATIVA/ES”. Catàleg i diari de la XIII Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme

18 JULIO 2016 / PUBLICACIONS

Publicació del catàleg i diari de l'exposició “ALTERNATIVES”, XIII Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme, capella del palau de Carles V, conjunt monumental de l'Alhambra i el Generalife, Granada. Inauguració: 19 de juliol de 2016. Oberta fins al 12 d'octubre de 2016.

Comissaris: Begoña Díaz-Urgorri, Juan Domingo Santos, Carmen Moreno Álvarez.
Edició: Ministeri de Foment, Fundació Arquia, 2016.

“UNFINISHED”, catàleg i diari de l'exposició del Pavelló d'Espanya, Biennal d'Arquitectura 2016.

27 MAYO 2016 / PUBLICACIONS

Publicació del catàleg i del diari de l'exposició “UNFINISHED” del Pavelló d'Espanya de la Biennal de Venècia, Biennal d'Arquitectura 2016, "Reporting form the Front", 28.5-27.11.2016
Lleó d'Or a l'exposició, 2016.

Comissaris: Iñaqui Carnicero, Carlos Quintáns.
Edició: Ministeri de Foment, AC/E cultural, Fundació Arquia, 2016.

Els fotògrafs de l'arquitectura moderna

18 MARZO 2016 / PUBLICACIONS

“Fotografía y arquitectura moderna: contextos, protagonistas y relatos desde España” és una publicació que tracta d'establir un primer mapa crític, teòric, documental i historiogràfic sobre el protagonisme de la imatge en la construcció de la modernitat espanyola, a través de la mirada dels fotògrafs, sense els quals l'arquitectura moderna a Espanya no hauria pogut forjar la seva naturalesa i identitat, que s'han transmès imatge a imatge des dels mestres fins als nostres dies.

Presentació de la nova col·lecció arquia/contextos a Barcelona

04 DICIEMBRE 2015 / PUBLICACIONS

Presentació de la col·lecció el proper 21 de desembre a les 19 h a la llibreria Alibri de Barcelona.

arquia/temas 38, ‘Siza X Siza’

22 SEPTIEMBRE 2015 / PUBLICACIONS

Ja està disponible per vendre l'exemplar arquia/temas 38 SIZAxSIZA de Juan Rodríguez i Carlos Seoane.

10 MARZO 2015 / PUBLICACIONS

Ja disponible a la venda el nou exemplar arquia/tesis 39. Tras el viaje de Oriente Charles-Édouard Jeanneret - Le Corbusier, de Ricardo Daza.

21 NOVIEMBRE 2014 / PUBLICACIONS

Ja disponible a la venda el nou exemplar arquia/temas 36. Las variaciones de la identidad. Ensayo sobre el tipo en arquitectura, de Carlos Martí Arís