Notícies arquia / publicaciones

Nou catàleg de la XII Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme. Inflexión / Turning Point

12 FEBRERO 2014 / PUBLICACIONS

Ja està disponible per als usuaris registrats al web de la Fundació la visualització en PDF del catàleg de la XII Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme. "Inflexión/Turning Point", editat per la Fundació, resultat de la col·laboració amb el Ministeri de Foment en la realització de la XII BEAU.

El catàleg de la XII BEAU recull les 15 obres premiades i les 27 obres reconegudes com a finalistes pel jurat de l'edició actual, obres que representen les noves direccions que s'observen en l'arquitectura i l'urbanisme contemporanis i que destaquen per la seva excel·lència i qualitat.

Els directors de la XII BEAU, Enrique Sobejano i Fuensanta Nieto han volgut fomentar, en aquesta Biennal, una reflexió sobre el passat recent amb una actitud positiva, reconeixent aquest moment com a punt d'inflexió, no de regressió, del qual extreure conclusions vàlides sobre la base de les quals afrontar amb un necessari optimisme el futur proper.

El visualitzador de PDF que us ofereix la Fundació Caixa d'Arquitectes per a aquesta publicació permet la impressió o descàrrega gratuïtes per projectes o de tot el document. A més, incorpora funcionalitats com ara inserir notes, un marcapàgines que permet anar assenyalant els projectes interessants i una selecció d'eines d'edició i dibuix.