Notícies arquia / publicaciones

Premis FAD 2014: arquia/tesis 37 ‘Utopías domésticas' i arquia/tesis 38 ‘La tradición innovada’, premis FAD 2014 de Pensament i Crítica i arquia/documental 29 ’Acústica visual’, finalista.

19 MAYO 2014 / FUNDACIÓ

El jurat, format per Juan Calatrava, Antonio Pizza i Moisés Puente, després de revisar les 20 obres presentades, ha decidit concedir el Premi FAD 2014 de Pensament i Crítica ex aequo a les publicacions arquia/tesis 37 Utopías domésticas La casa del Futuro de Alison y Peter Smithson, de Nieves Fernández Villalobos i arquia/tesis 38 La tradición innovada Escritos sobre regresión y modernidad, de Juan Domingo Santos, i ha atorgat la condició de finalista, juntament amb tres obres més, a l'audiovisual arquia/documental 29 Acústica Visual. La modernitat de Julius Shulman d'Eric Bricker. Les col·leccions  arquia/tesis  i arquia/documental  les edita la Fundació Arquia.

Consulteu aquí l'acta del jurat dels Premis FAD 2014 de Pensament i Crítica. Podeu consultar aquí les obres premiades i finalistes a la categoria Pensament i Crítica de l'edició dels Premis FAD 2014, així com les obres finalistes i seleccionades de la resta de categories.