Notícies arquia / publicaciones

LUIS MORENO MANSILLA

23 FEBRERO 2012 / FUNDACIÓ

Amb motiu de la mort de Luis Moreno Mansilla, el Patronat de la Fundació Caixa d'Arquitectes vol expressar el seu condol als familiars i els amics.

Luis, autor del llibre editat per la Fundació, Apuntes de viaje al interior del tiempo, ha col·laborat, sempre desinteressadament i amb una gran generositat en totes les activitats que ha emprès l'entitat; ha estat jurat d'un dels concursos de tesis, prologuista de diversos llibres i participant de presentacions. A la darrera presentació, la que el va portar a Barcelona, i que mai no s'esborrarà de la nostra memòria, tots els assistents vam tenir el privilegi de participar en les seves sàvies reflexions sobre l'obra d'Enric Miralles i el pas del temps.

Compromès, amable, càlid i honest. Així era Luis. Emilio Tuñón, el seu amic, el seu soci, l'ha definit de la millor manera: "Era un gran arquitecte, i la millor persona que he conegut".