Notícies Fundación Arquia

VI FESTIVAL ARQUIA/PRÓXIMA 2018: PRÀCTIQUES RELLEVANTS

30 OCTUBRE 2018 / PRÓXIMA

Resum de la trobada, fotos i vídeos

'PLAZA' proposta guanyadora del concurs de l'arquitectura del VI Festival arquia/próxima

30 OCTUBRE 2018 / PRÓXIMA

Podeu veure el muntatge de l'arquitectura del VI Festival arquia/próxima 2018. L'enriquiment de l'espai com a punt de diàleg.

Cicle: "Menos Arquitectura, más Ciudad" a arquia/filmoteca

29 OCTUBRE 2018 / FILMOTECA

V Congreso Internacional de Arquitectura organitzat per Fundación Arquitectura y Sociedad. Pamplona 13-14 de Juny 2018.

17 OCTUBRE 2018 - RECORREGUT ARQUITECTÒNIC I TROBADES A MADRID

25 OCTUBRE 2018 / PRÓXIMA

Andreia García, Gonzalo Herrero Delicado i Pola Mora, arquitectes relacionats amb el pensament i la crítica, van participar en l'itinerari.

SI ESTAS PAREDES HABLASEN. Reforma para un centro de estética, guanya el premi arquia/próxima 2018

24 OCTUBRE 2018 / PRÓXIMA

Paloma Baquero i Juan Antonio Serrano, de l'estudi Serrano + Baquero de Granada, reben el premi arquia/próxima 2018, dotat amb 15.000 euros, en el marc del VI Festival arquia/próxima 2018.

BARTLEBOOTH. Plataforma de experimentos editoriales, guanya el PREMI ARQUIA/INNOVA

24 OCTUBRE 2018 / PRÓXIMA

Antonio Giráldez López, Pablo Ibáñez Ferrera i Begoña Hermida Castro reben el premi arquia/innova, dotat amb 3.000 euros, en el marc del VI Fòrum arquia/próxima 2018

EL GUAPO D'EN NARCÍS guanya el Premi votació en línia concedit pels internautes

Intervenció en la 62a edició de Girona Temps de Flors

ASSIGNACIÓ DE LA IV BECA D'EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ EN ARQUITECTURA 2018

11 JULIO 2018 / EMPRENEDORIA

S'ha realitzat l'adjudicació de la IV Beca d'Emprenedoria i Innovació en Arquitectura, convocada per la Fundación Arquia, en col·laboració amb Factoría Cultural / Vivero de Industrias Creativas en Matadero Madrid per al desenvolupament d'un projecte de negoci en qualsevol dels camps de la professió d'arquitecte.

ASSIGNACIÓ FINAL BEQUES PRÀCTIQUES PROFESSIONALS 2018

10 JULIO 2018 / BEQUES

S'ha realitzat l'adjudicació de 24 beques per dur a terme pràctiques professionals a estudis europeus d'arquitectura, d'1 beca per dur a terme pràctiques de gestió cultural a la Fundación Arquia, i de 2 beques per dur a terme pràctiques professionals a la Fundación Metrópoli.

L'adjudicació de les 3 beques per a la realització de pràctiques professionals a l'Administració pública està pendent de la signatura del conveni amb el Ministeri de Foment.

ASSIGNACIÓ DE LA BECA DE RECERCA A NOVA YORK 2018

10 JULIO 2018 / INVESTIGACIÓ

S'ha realitzat l'adjudicació de la IV Beca de Recerca, convocada per la Fundación Arquia, en col·laboració amb la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando, per al desenvolupament d'un projecte de recerca a la ciutat de Nova York.

RESULTATS DE LA PRIMERA CONVOCATÒRIA DE DISSENY DE JOGUINA D'ARQUIA/SOCIAL

09 JULIO 2018 / FUNDACIÓ

La creativitat i la qualitat destaquen en les 47 propostes presentades.

Arquia Banca i Creu Roja renoven la seva col·laboració

30 MAYO 2018 / FUNDACIÓ

El programa contribueix a la reactivació laboral dels professionals de l'àmbit de l'arquitectura

arquia/maestros 10