Política de galetes

Advertiment: en els llocs web d'Arquia utilitzem galetes pròpies i de tercers per poder-vos oferir informació i prestar-vos els nostres serveis de forma lògica i segura, i recollir informació estadística sobre la vostra navegació. Si continueu navegant, entenem que n'accepteu la instal·lació i l'ús. No obstant això, podeu canviar la configuració de galetes del vostre navegador i obtenir més informació en els apartats que segueixen.

Les galetes que utilitza Arquia. Tipus i finalitats.
Arquia utilitza només les galetes imprescindibles i necessàries perquè l'usuari que visita els seus portals web pugui accedir al contingut de forma més àgil i funcional, lògica, coherent, segura i que mantingui les opcions personalitzades definides pel client durant la navegació. Es tracta de galetes tècniques, funcionals i de personalització, però que no tenen accés a les dades del vostre terminal.

En els apartats següents se us informa de què són les galetes i de com podeu configurar-les al navegador, però heu de tenir present que la inhabilitació o eliminació de determinades galetes podria causar que algunes característiques o funcionalitats de les nostres pàgines web puguin quedar inoperatives, o bé no li puguem oferir serveis personalitzats.

Les galetes, què són?
Les galetes són arxius petits de dades que s'emmagatzemen al terminal utilitzat per l'usuari d'Internet (com ara ordinadors, tauletes, telèfons mòbils, etc.) procedents del lloc web visitat.

La informació que es guarda és temporal i anònima, i permet que l'usuari s'interrelacioni de forma coherent amb les pàgines web a les quals accedeix a través del navegador d'Internet.

Hi ha diferents classes de galetes amb finalitats diferents. A continuació se'n citen algunes de les més habituals.

N'hi ha unes, de tipus tècnic, que són imprescindibles per al funcionament del lloc web i l'ús, per part de l'usuari, de les diferents funcionalitats i serveis que ofereix, com, per exemple, les necessàries per a: el manteniment de sessió, la diferenciació d'usuaris, l'autenticació legítima, el control de compres o operacions de banca a distància, o l'ús d'elements de seguretat. D'altres permeten a l'usuari establir les seves preferències o característiques de navegació, com l'idioma, la configuració regional o el tipus de navegador utilitzat. També existeixen galetes de caràcter analític sobre la base de determinats criteris (freqüència d'accés, contingut visitat, temps de connexió, etc.) que permeten estudiar el comportament al web i establir perfils de preferències de l'usuari. En aquesta mateixa línia, hi ha un altre tipus de galetes de caràcter publicitari que, a través de l'observació d'accessos i hàbits, faciliten l'oferta de publicitat relacionada amb els interessos del perfil de l'usuari.

Configuració de les galetes.
L'usuari pot configurar el seu navegador d'Internet perquè aquest l'avisi quan el seu terminal rebi galetes i poder bloquejar, així, les que consideri convenient. Us aconsellem que consulteu els manuals o serveis d'ajuda del fabricant.

Les instruccions sobre configuració de galetes dels navegadors més populars les podeu trobar a les seves respectives adreces d'Internet. A data de publicació d'aquest document són:

· Internet Explorer:

· Firefox / Mozilla

· Google Chrome

· Opera

· Safari

Els diferents navegadors existents al mercat estan contínuament sotmesos a actualitzacions o canvis, per la qual cosa no li podem garantir que s'ajustin a la versió del seu navegador. En aquest cas, us recomanem que aneu al portal web del fabricant o consulteu l'"Ajuda" del vostre navegador.

Quant a l'ús de les galetes de Google Analytics, aquest proveïdor posa a disposició de l'internauta una eina d'inhabilitació adaptada a diversos navegadors. Podeu obtenir aquest complement i la informació corresponent a:

· Complement d'inhabilitació per a navegadors de Google Analytics