Notícies Fundación Arquia

Descàrrega gratuïta de SPAINLAB Spanish Pavilion. La Biennale de Venezia 2012

27 AGOSTO 2012 / PUBLICACIONS

Ja està disponible per als usuaris FQ la descàrrega gratuïta en PDF de la publicació SPAINLAB Spanish Pavilion. 13th International Architecture Exhibition. La Biennale de Venezia 2012

Aquest llibre vol oferir una perspectiva àmplia sobre el tema escollit com a leitmotiv pels comissaris, Antón García-Abril i Débora Taula, per al Pavelló d'Espanya a la 13ª Exposició Internacional d'Arquitectura de la Biennal de Venècia: la innovació. Amb aquesta finalitat, tres parts diferenciades estructuren la publicació. Després de la presentació, a càrrec de les institucions i articles dels comissaris, es presenten set petits quaderns d'investigació dedicats, respectivament, als equips participants —Ecosistema Urbano, Vicente Guallart (com a arquitecte en cap de l'Ajuntament de Barcelona), Menis Arquitectos, RCR Aranda Pigem Vilalta Arquitectes, Enric Ruiz Geli / Cloud 9, Sancho-Madridejos Architecture Office i selgascano— que integren planimetria de les instal·lacions, escrits-manifest i una entrevista realitzada pels editors del catàleg, Inma E. Maluenda i Enrique Encabo. Finalment, una selecció d'imatges del pavelló serveix com a colofó al cos crític, una entrevista inèdita de Hans Ulrich Obrist a Miguel Fisac i un assaig de Nader Tehrani, que ofereix una mirada particular sobre el passat i el futur de la innovació en arquitectura a Espanya.