Notícies Fundación Arquia

XII Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme. INFLEXIÓN / TURNING POINT

03 ABRIL 2013 / FUNDACIÓ

El Ministeri de Foment, a través de la Direcció General d'Arquitectura, Habitatge i Sòl, en col·laboració amb el Consell Superior dels Col·legis d'Arquitectes d'Espanya (CSCAE) i la Fundació Caixa d'Arquitectes, convoca la XII Biennal Espanyola d'Arquitectura i Urbanisme, corresponent al bienni 2011-2012.

L'arquitectura espanyola es troba en un punt d'inflexió, com a conseqüència de diverses circumstàncies que s'han accentuat en temps recents. En resposta a aquesta situació, la XII BIENNAL ESPANYOLA –les institucions que la promouen i els seus directors, Fuensanta Nieto i Enrique Sobejano– pretenen mostrar el reconeixement d'aquesta realitat i expressar el seu suport a aquelles actuacions que millor representin la reflexió al voltant de les anteriors qüestions, així com la voluntat d'afrontar-les i superar-les positivament.

Preinscripció: A partir del 4 d'abril de 2013

Data límit d'inscripció i enviament digital de propostes: 24 d'abril de 2013
Data límit per a la remissió del panell imprès: 29 d'abril de 2013
Data límit per a la presentació pública de la decisió del jurat: 31 de juliol de 2013