Notícies Fundación Arquia

Descàrrega gratuïta arquia/tesis núm. 14: 'Cornelis van Eesteren. La experiencia de Amsterdam’, de Julián Galindo González

08 MAYO 2013 / PUBLICACIONS

La Fundació segueix recuperant les publicacions de la col·lecció arquia/tesis descatalogades per descarregar-les en PDF. Posem a la disposició dels usuaris registrats al web de la Fundació la descàrrega i visualització gratuïtes en PDF de la publicació arquia/tesis nº14 ‘Cornelis van Eesteren. La experiencia de Amsterdamde Julián Galindo González, editat per la Fundació l'any 2003.

Aquest treball és fruit d'una insistent, i sempre intencionada, mirada a un Pla que representa la consolidació de la urbanística moderna. Un moment històric moltes vegades mal interpretat i massa vegades vinculat a aquesta imatge de desolació que presenten les nostres perifèries, on les edificacions, en forma de bloc obert, es disposen unes al costat de les altres de manera més o menys propera, però incapaces de dialogar entre si i alienes a la idea de conjunt.