Notícies Fundación Arquia

Premis FAD 2013: arquia/tesis 36 'El plan Poché', Premi FAD 2013 de Pensament i Crítica, i la cimbra 10 'La arquitectura como arte impuro', finalista.

03 JUNIO 2013 / PUBLICACIONS

El jurat ha decidit concedir el Premi FAD 2013 de Pensament i Crítica a la publicació 'Plan Poché' de Raúl Castellanos Gómez, de la col·lecció arquia/tesis, juntament amb dues publicacions més i ha atorgat la condició de finalista a la publicació 'La arquitectura como arte impuro', de Antón Capitel, de la col·lecció 'la cimbra', juntament amb quatre obres més. Ambdues publicacions estan editades per la Fundació Caixa d'Arquitectes.

La celebració i lliurament dels Premis FAD 2013 es realitzarà el proper 11 de juliol a la futura seu del FAD: el Disseny Hub Barcelona a la plaça de Glòries, 37-38.

Els Premis FAD d'Arquitectura i Interiorisme s'emmarquen dins de la tercera edició del FADfest, l'esdeveniment que uneix tots els premis de disseny del FAD i que tindrà lloc a Barcelona, del 25 de juny a l'11 de juliol de 2013.

Consulteu aquí l'acta del jurat dels Premis FAD de Pensament i Crítica.

Podeu consultar aquí les obres seleccionades i les obres finalistes als Premis d'Arquitectura i Interiorisme 2013.