Notícies Fundación Arquia

Presentació de la col·lecció arquia/maestros: ORIOL BOHIGAS, RAFAEL MONEO i JUAN NAVARRO BALDEWEG

27 MARZO 2014 / AUDIOVISUALS

La Fundació Arquia va presentar, el passat 25 de març a Madrid, la col·lecció Arquia Maestros. Així, la Reial Acadèmia de les Belles Arts de San Fernando va acollir els tres arquitectes protagonistes del primer lliurament d'aquesta col·lecció –Oriol Bohigas, Rafael Moneo i Juan Navarro Baldeweg– en un acte presidit per Rafael Catalá Polo, Secretari d'Estat d'Infraestructures, Transport i Habitatge.

En la presentació, Javier Navarro, president de la Fundació Arquia i Luis Fernández Galiano, arquitecte i director de la col·lecció, van exposar l'objectiu d'aquesta col·lecció, que no és un altre que el de reunir en documents audiovisuals grans arquitectes contemporanis per tal que traslladin, de viva veu, els seus pensaments a les futures generacions d'arquitectes.

Després de la presentació, es va projectar un tràiler que recollia els millors moments de les entrevistes dels tres primers números de la col·lecció, i es va procedir a obrir un debat-col·loqui, moderat per Fernández Galiano, en què Bohigas, Moneo i Navarro Baldeweg van expressar les seves reflexions i opinions al voltant de l'arquitectura.

Així mateix, des de la pàgina web de la Fundació Arquia, l'acte es va oferir en directe a través de reproducció en temps real, de manera que totes les persones interessades en el seu contingut van poder veure íntegrament el desenvolupament de l'acte.

L'enregistrament de l'acte de presentació estarà disponible en breu a l'apartat de conferències del programa arquia/filmoteca:http://fundacion.arquia.es/es/mediateca/filmoteca