Notícies Fundación Arquia

la cimbra 10: La arquitectura como arte impuro, d'Anton Capitel, finalista de la IX BIAU

22 MAYO 2014 / FUNDACIÓ

La publicació La arquitectura como arte impuro, d'Anton Capitel, editada per la Fundació Arquia a la col·lecció la cimbra, ha estat distingida com a finalista, al costat d'altres 8 publicacions, pel jurat de la IX BIAU.

En l'actual edició, s'han presentat 296 publicacions, de les quals 181 són llibres, 56 són publicacions periòdiques, 37 corresponent a altres suports i 21 no tenen categoria.

Segons el jurat, format per Ricardo Blinder (Argentina), Miguel Mesa (Colòmbia) i Jeannette Plaut (Xile), en la selecció s'han seguit els criteris de qualitat i coherència del contingut, estructura interna, disseny gràfic i aposta editorial, a més de ser, en si mateixes, una aportació a l'estat de l'art.

Podeu consultar la relació de publicacions premiades aquí. Per consultar detalladament les obres premiades en les diferents categories de la convocatòria, podeu accedir al dossier dels premis.