Notícies Fundación Arquia

INTERIOR. Catàleg del Pavelló Espanyol a la XIV Biennal de Venècia 2014.

19 JUNIO 2014 / FUNDACIÓ

Ja està disponible al web de la Fundació Arquia, per a usuaris verificats o acreditats, la visualització en PDF del catàleg del pavelló espanyol a la XIV Biennal de Venècia 2014, editat per la Fundació Arquia. Recull l'exposició Interiorque ha dut a terme l'equip del comissariat que ha dirigit Iñaki Ábalos, format per Inmaculada E. Maluenda, Enrique Encabo i Lluis Ortega. Iñaki Ábalos i José Luis Pardo són els autors dels assajos continguts en el llibre.

En relació amb la tria de l''interior' com a tema central del Pavelló d'Espanya, Iñaki Ábalos escriu: «El projecte implícit […]  no és tant la reivindicació d'un saber fer retroactiu, que es mira en el passat, com la utilització de les dues fórmules proposades pel comissari general de la Biennal, Rem Koolhaas, Fundamentals Absorbing Modernity: 1914-2014, per provocar i projectar una discussió sobre la vigència de l'experiència moderna en el context contemporani».

El visualitzador de PDF que us ofereix la Fundació Arquia per a aquesta publicació permet imprimir o descarregar gratuïtament el document, per pàgines o sencer. A més, incorpora funcionalitats com ara inserir notes, un marcapàgines que permet anar assenyalant els projectes interessants i una selecció d'eines d'edició i dibuix.