Notícies Fundación Arquia

DECISIÓ DEL JURAT DE LA IV EDICIÓ 2012-2013 DEL PROGRAMA ARQUIA/PRÓXIMA

19 JUNIO 2014 / PRÓXIMA

El jurat, que es va reunir el passat 28 d'abril a la seu de la Caixa d'Arquitectes de Madrid, va preseleccionar 221 de les 670 noves realitzacions presentades en aquesta edició, i va triar les 120 realitzacions que formaran part del catàleg en línia, així com les 29 realitzacions que explicaran els seus autors en el marc del IV FÒRUM ARQUIA/PRÓXIMA 2014: FORA que tindrà lloc el proper 23 D'OCTUBRE a Granada i en el qual es donarà a conèixer:

PREMI ARQUIA/PRÓXIMA 2014, dotat amb 15.000 euros

i els quatre premis de línia:

PREMI OBRA NOVA/PROJECTE

PREMI INTERIORISME I REHABILITACIÓ

PREMI CULTURA, INVESTIGACIÓ I FORMACIÓ

PREMI CIUTAT I TERRITORI

Juntament amb els premis

PREMI VOTACIÓ EN LÍNIA

PREMI COMUNICACIÓ

PREMI OPINIÓ

Respecte als 120 catalogats i 29 seleccionats, el jurat ha premiat projectes que constitueixen una reconstrucció del valor de l'arquitectura mitjançant la construcció de nous pactes de la societat amb el ciutadà, la ciutat, la indústria i el territori, capaços de redefinir els rols de l'arquitecte com a ens social actiu capaç de desvetllar les virtuts emergents de les relacions existents entre el concepte de públic i privat, de local i forà. El jurat ha valorat emfàticament projectes que construeixen arquitectònicament una reivindicació del concepte d'històric, crític, ecològic i social, a través d'una gestió del capital i dels excedents arquitectònics, mediambientals i humans.

Us podeu descarregar l'acta i la llista de realitzacions més a baix.

ENHORABONA A TOTS ELS CATALOGATS I SELECCIONATS!