Notícies Fundación Arquia

Conferència de Josep Lluís Sert al Congrés d'Arquitectes de Granada el 1982 a arquia/filmoteca.

16 SEPTIEMBRE 2014 / FILMOTECA

Aquesta setmana recuperem la conferència que va pronunciar Josep Lluís Sert al Congrés d'Arquitectes celebrat a Granada l'any 1982.

A la conferència, Josep Lluís Sert ens explica la seva vida i trajectòria professional, des dels inicis, el seu pas pel taller de Le Corbusier, els anys de la guerra, la concepció del Pavelló de la República, les seves vivències a Sud-amèrica i la seva experiència a la Universitat de Harvard.

Us apropem, a més, un magnífic article d'Anatxu Zabalbeascoa publicat a El País el 6 de març de 2005 amb motiu de l'exposició que se celebrava en aquestes dates a la Fundació Miró de Barcelona, al qual podeu accedir aquí.

Podeu visualitzar la conferència a arquia/filmoteca. Podeu accedir-hi aquí.