Notícies Fundación Arquia

Premis Fundació Arquia. Concurs Scalae

29 SEPTIEMBRE 2014 / FUNDACIÓ

PREMIS Fundació Arquia. Concurs Scalae

En el marc del III Congrés Internacional de la Fundación Arquitectura y Sociedad, celebrat a Pamplona els dies 11, 12 i 13 de juny de 2014, la Fundació Arquia ha lliurat els premis corresponents al concurs 'app scalae'.

El jurat del concurs el van formar empresaris del Consell Editorial d'Scalae: Ferrán Figuerola, Josep Cusidó, Eva Blanco, Birgit Zondler, els coeditors Jaume Prat, Diane Gray, Tomoko Sakamoto i el director i editor d'Scalae Félix Arranz.

Els participants premiats han recollit, de mà dels directors de les oficines Arquia més properes al seu domicili, un lot de sis documentals editats per la Fundació Arquia: la col·lecció completa de la col·lecció arquia/maestros (Oriol Bohigas, Rafael Moneo i Juan Navarro Baldeweg), i tres exemplars de la col·lecció arquia/documental.

Guanyadors i fotografies premiades segons les categories següents:

ULL CRÍTIC: Pablo Faura Sanjuán, per la imatge "¿Qué buscas, Luis?". Oficina Arquia a Saragossa. Director: Ismael Pérez.

ULL HUMÀ: María Utrilla Paniagua, per la imatge "Arquitectura que no es funcional sino apropiada, que tiene sentido para esta gente y este sitio_universidad de Pamplona". Oficina Arquia Madrid. Directora: Virginia Ramirez.

ULL ESPACIAL: Jorge Rosel Saldaña, per la imatge "cib pamplona". Oficina Arquia a Saragossa. Director: Ismael Pérez.

ULL ZOOM: Samuel Martínez Ortíz, per la imatge "hay que llenar la botella medio vacía". Oficina Arquia Barcelona. Director: Joan Miralpeix.

FOTORECLAM: Iñaki Zaldua Iriarte, per la imatge "#photocall Montse Armau, Francisco Magén, Jaime Magén, Rebeca Tristán, Xavier Ros III congreso internacional arquitectura y sociedad". Oficina Arquia Pamplona. Director: Carlos Ochoa.