Notícies Fundación Arquia

Catàleg arquia/próxima 2014: Fora

18 NOVIEMBRE 2014 / PUBLICACIONS

Em complau comunicar-vos que ja està disponible al web de la Fundació Arquia, per a usuaris verificats o acreditats, la visualització en PDF del Catàleg arquia/próxima 2014: FORA.

El visualitzador de PDF que us ofereix la Fundació Arquia permet la impressió o descàrrega gratuïtes per pàgines o de tot el document. A més, incorpora funcionalitats com ara inserir notes, un marcapàgines que permet anar assenyalant els projectes interessants i una selecció d'eines d'edició i dibuix.

Aquest volum recull les 120 realitzacions catalogades pel jurat de l'edició arquia/próxima 2012-2013, format per la comissària Eva Franch i el jurat integrat per Emilio Tuñón, Izaskun Chinchilla, Toni Gironès, Andrés Jaque i Luís Úrculo.

La quarta edició 2012-2013 va finalitzar amb el IV Fòrum arquia/próxima 2014: Fora, que es va celebrar el 23 d'octubre de 2014 a Granada, i en el qual prop de 400 arquitectes es van donar cita a l'Auditori Manuel de Falla per debatre sobre la situació actual i futura del sector, conèixer el catàleg d'aquesta edició i els detalls de les 29 obres finalistes.

El títol 'FORA' [fora de lloc, fora de context, fora de sèrie, fos el que fos] és temps de sortir fora convidava a abandonar les pràctiques heretades durant els últims anys i és, alhora, una crida a tornar a dins dels espais de responsabilitat històrics associats amb l'arquitectura.