Notícies Fundación Arquia

arquia/temas 36. Las variaciones de la identidad. Ensayo sobre el tipo en arquitectura, de Carlos Martí Arís

21 NOVIEMBRE 2014 / PUBLICACIONS

Ja està a la venda el nº36 de la col·lecció arquia/temas Las variaciones de la identidad. Ensayo sobre el tipo en arquitectura, de Carlos Martí Arís.

Amb la reedició del llibre de Carlos Martí Arís Las variaciones de la identidad. Ensayo sobre el tipo en arquitectura, la Fundació Arquia reconeix la rigorosa trajectòria intel·lectual de Carlos Martí Arís, professor i escriptor, i agraeix el seu paper com a impulsor d'iniciatives editorials promogudes per la Fundació, especialment, el concurs biennal de tesis doctorals i les col·leccions arquia/tesis i la cimbra, a la qual va contribuir amb el primer número titulat La cimbra y el arco, la lectura del qual proporciona una interpretació de la crítica d'arquitectura com a nexe entre la teoria i la pràctica.