Notícies Fundación Arquia

La Fundació Arquia rep el Premi FIERA 2014 a l'ETSAUN

17 NOVIEMBRE 2014 / PUBLICACIONS

La Fundació Arquia va rebre el Premi FIERA V 2014 en l'acte de lliurament que va tenir lloc el passat 6 de novembre a l'Escola d'Arquitectura de la Universitat, en el marc de la Fira Internacional d'Editorials i Revistes d'Arquitectura FIERA V. Gerardo García-Ventosa, director de la Fundació Arquia, va recollir el premi atorgat en la sessió de conferències.

La V edició de FIERA es va dur a terme del 3 al 6 de novembre de 2014. L'esdeveniment s'ha anat consolidant com a punt de trobada entre editors i directors de revistes d'arquitectura i fòrum de debat del panorama editorial especialitzat en la difusió de l'arquitectura. Inclou la instal·lació d'un espai d'estands on es mostren els últims números de les revistes i una intensa jornada de sessions de conferències, en les quals els editors seleccionats mostren les seves línies editorials i les properes publicacions.

En aquesta edició hi van participar les editorials i revistes DPA, Fundació Arquia, Revista de Arquitectura, Palimpseto, TC Cuadernos i DC Papers.

El Premi FIERA, que tanca l'esdeveniment, es concep com a reconeixement dirigit a aquelles persones, institucions o iniciatives rellevants en la difusió de l'arquitectura entesa en un sentit ampli, independentment que sigui en suport físic (paper), audiovisual, o web. En les diferents edicions de la Fira s'ha atorgat a la revista Arquitectura Viva (FIERA II), representada pel seu director Luis Fernández-Galiano, a la revista Casabella (FIERA III), representada pel seu director Francesco Dal Co, i a la revista Tectónica (FIERA IV), representada pel seu director Carlos Quintans.