Notícies Fundación Arquia

Souto de Moura a arquia/filmoteca

21 ENERO 2015 / FILMOTECA

El Mercat de Braga, un hotel a Salzburg o la reconversió del Monestir de Santa Maria do Bouro, explicats de primera mà per l'autor.

El visionament d'aquest audiovisual a arquia/filmoteca és possible gràcies a la col·laboració i autorització del Col·legi Oficial d'Arquitectes de Madrid.

Eduardo Souto de Moura ens explica, a la conferència realitzada al COAM el 9 de maig de 1991, projectes d'edificis no residencials com a complement a la conferència que va realitzar a l'ETSAM sobre els seus projectes d'habitatge. A partir d'esbossos, plànols i fotografies, Souto de Moura ens descobreix, mostrant les seves inquietuds i influències, els projectes del concurs del Mercat de Braga, realitzat en la seva època d'estudiant, el concurs per a l'Exposició Universal de Palerm, el concurs d'un hotel a la ciutat de Salzburg, la conversió del Monestir de Santa María do Bouro a Posada, situat al districte de Braga i el Centre Cultural Casa das Artes, a Porto.

Podeu accedir al visionament aquí.