Notícies Fundación Arquia

I Convocatòria Beques Arquia en Emprenedoria i Innovació 2015.Participeu-hi!

18 MARZO 2015 / FUNDACIÓ

TENS UN PROJECTE EMPRESARIAL?

Inscriviu-vos a la I Convocatòria de Beques Arquia en Emprenedoria i Innovació. Accediu-hi aquí.

La Fundació Arquia, amb la finalitat de fomentar i recolzar la creació d'iniciatives empresarials i impulsar la innovació en l'àmbit de l'arquitectura, amb l'afavoriment de la creació de llocs de treball, convoca, en col·laboració amb Factoría Cultural, dues beques en emprenedoria i innovació, destinades al desenvolupament d'un projecte de negoci en qualsevol dels camps de la professió d'arquitecte.

L'objectiu és proporcionar oportunitats per crear, desenvolupar i comunicar una iniciativa empresarial viable de l'àmbit de l'arquitectura, així com oferir als candidats coneixements i eines que complementin la seva formació acadèmica per poder fer realitat el seu projecte de negoci, amb el recolzament dels esforços per obrir noves vies de negoci.

Descripció

La beca inclou els serveis de formació i mentoria en les diverses àrees relacionades amb l'emprenedoria, un pla d'empresa personalitzat, 100 Mb d'Internet simètric i l'assessorament legal, comptable i de comunicació. A part dels serveis i recursos de Factoría Cultural, la Fundació Arquia posa a la disposició dels arquitectes becats dos assessors de reconegut prestigi en l'àmbit de la gestió del desenvolupament professional en l'arquitectura, que tutoritzaran el projecte mitjançant sessions presencials i en línia.

Candidats

Arquitectes superiors titulats a qualsevol de les escoles tècniques superiors d'arquitectura del territori espanyol, arquitectes estrangers amb títol obtingut a Espanya i arquitectes amb títol obtingut fora del territori espanyol i convalidat a Espanya, amb una idea de negoci, independentment de la fase en què es trobi (preincubació, incubació o acceleració).

Podeu consultar més informació a la pàgina de la convocatòria, al web de la Fundació Arquia, accedint aquí.