Notícies Fundación Arquia

Guanyadors de la Beca Arquia d'Emprenedoria i Innovació a Factoría Cultural 2015

30 ABRIL 2015 / FUNDACIÓ

Dimecres passat, 29 d'abril, es va reunir el jurat de la I convocatòria de Beques Arquia d'Emprenedoria i Innovació 2015.

El jurat ha valorat molt positivament la qualitat i la diversitat de les propostes presentades, i el nivell d'implicació dels seus promotors. S'han rebut 29 projectes en diferents nivells de desenvolupament, i tots ells estan orientats a generar valor en els serveis i productes del sector. Es tracta de projectes innovadors que aborden temes socials, funcionals, mediambientals o de qualitat en el disseny, i busquen l'enriquiment dels usuaris de l'arquitectura.

Després d'una deliberació àmplia i minuciosa sobre cadascun dels projectes seleccionats, el jurat, per unanimitat, ha decidit concedir els dos premis de la I convocatòria de Beques Arquia d'Emprenedoria i Innovació als projectes següents:

PROJECTE 1: SEND A CITY, de Patricia Sendín.

PROJECTE 2: MY STREET BOOK, d'Esther Rodríguez Ramos.

Agraïm a tots els candidats que hagin participat en aquest programa.