Notícies Fundación Arquia

La Fundació Arquia ha estat distingida amb la Medalla CSCAE 2015

25 SEPTIEMBRE 2015 / FUNDACIÓ

El consell superior dels Col·legis d'Arquitectes d'Espanya atorga, des del 2010, la Medalla CSCAE, una distinció de caràcter honorífic, creada amb la finalitat de reconèixer persones o entitats que hagin contribuït de manera significativa, amb el seu treball i dedicació, entre altres mèrits destacables, a la defensa dels interessos de la professió i de l'arquitectura.

En l'edició del 2015, el consell ha distingit amb la Medalla CSCAE l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Madrid, l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona, la Fundació Arquitectura i Societat i la Fundació Arquia, per la seva tasca estratègica i històrica de promoció, difusió i presència pública dels valors socials i culturals de l'arquitectura i de la professió.

Agraïm al CSCAE la concessió de la medalla d'aquesta edició. És un honor per a la Fundació Arquia rebre aquesta distinció al costat d'entitats tan prestigioses de l'àmbit de l'arquitectura. Des de la Fundació Arquia ens sumem en el reconeixement de la trajectòria i esforç en la promoció i difusió del fet arquitectònic que duen a terme aquestes entitats. La nostra enhorabona més sincera a tots els seus membres.