Notícies Fundación Arquia

11 NOVIEMBRE 2015 / BORSA DE TREBALL

Ampliat el termini d'inscripció al taller Idees per a la rehabilitació del convent de la Concepción Francisca (Toledo, del 16 al 20 de novembre de 2015) organitzat per la Direcció General d'Arquitectura, Habitatge i Sòl del Ministeri de Foment en col·laboració amb l'Escola d'Arquitectura de Toledo.

El taller s'adreça a arquitectes joves de tot Espanya i estudiants de fi de carrera d'aquesta escola, que treballaran durant una setmana amb un grup de professors de diverses universitats espanyoles i estrangeres, amb la finalitat de proposar idees i alternatives d'actuació sobre les estratègies per a la rehabilitació i posada en valor de l'edifici, alhora que es garanteixi el manteniment de l'ús conventual actual.

Més informació a l'Escola d'Arquitectura de Toledo, a l'adreça electrònica: arquitectura.to@ucml.es.