Notícies Fundación Arquia

La col·lecció ARQUIA/MAESTROS i la tesi 'BEKLEIDUNG. Los trajes de la arquitectura' han estat premiades a la X BIAU

13 ABRIL 2016 / FUNDACIÓ

La col·lecció ARQUIA/MAESTROS i la tesi“BEKLEIDUNG. Los trajes de la arquitectura” han estat premiades en la X BIAU. També han estat finalistes: “Escritos fundamentales de Gottfried Semper. El fuego y su protección” i “Tras el viaje de Oriente. Charles-Édouard Jeanneret - Le Corbusier”.

A la categoria de Publicacions s'hi han presentat 160 llibres, 61 publicacions periòdiques i 25 publicacions en altres suports (vídeo). Els treballs premiats, procedents de Portugal, Espanya, el Perú, l'Argentina i Mèxic, els realitzen editorials acadèmiques i independents. El premi també reconeix com a finalistes nou llibres més.

El treball premiat en la categoria d'Altres suports ha estat la col·lecció arquia/maestros de la Fundació Arquia per les entrevistes a Rafael Moneo, Ricardo Bofill, Manuel Gallego, Oriol Bohigas i Antonio Fernández Alba.

Per a més informació: