Notícies Fundación Arquia

‘H2T’ a arquia/filmoteca

20 ABRIL 2016 / FILMOTECA

Imatges de la pel·lícula, de Mezzo Atelier i de Fabio Petrollini.

A Argot ou La Maison Mobile i a Mezzo Atelier els van convidar a tutoritzar un taller en arquitectura durant l'edició InSitu 2013, que se centra en la zona de Trafaria. El taller l'organitzen la Universitat Autònoma de Lisboa (UAL) i Vitruvius FabLab, amb el suport del municipi d'Almada (Portugal), una ciutat unida a Lisboa pel pont 25 d'Abril.

Amb un grup de 10 participants i la comunitat del municipi, van treballar sobre la temàtica dels jardins urbans. Després d'un període de recerca sobre la zona i la seva gent, van decidir crear unes estructures de suport per a jardins en tres punts del veïnat. Introduint un equipament bàsic, generaven llocs de trobada i relació. Per ajudar les persones a començar a fer créixer dels seus propis jardins, van elaborar un tríptic que ensenyava tots els passos i les pautes per crear un jardí, com fer compost i com construir més suports per a plantes.

L'audiovisual captura el procés del taller i la història del veïnat a través de la visió particular de Fabio Petronilli.

Accediu a la seva visualització a: http://bit.ly/1qzjvl1.