Notícies Fundación Arquia

DECISIÓ DEL JURAT DE LA V EDICIÓ DEL PROGRAMA ARQUIA/PRÓXIMA

25 MAYO 2016 / PRÓXIMA

El 25 d'abril de 2016 es va reunir a l'Ateneu de Màlaga el jurat de la V edició del programa arquia/próxima format per:

ALBERTO VEIGA, comissari de la cinquena biennal del programa arquia/próxima; EUGENI BACH, representant de la Zona de Llevant; CARLOS GÓMEZ AGUSTÍ, patró de la Fundació Arquia; JESÚS IRISARRI, representant de la Zona Nord; EVA MORALES, representant de la Zona Sud; VÍCTOR NAVARRO, representant de la Zona Centre; JOSÉ MARÍA SÁNCHEZ GARCÍA, representant dels pròxims, i GERARDO GARCÍA-VENTOSA, director de la Fundació Arquia, com a secretari, amb veu però sense vot.

El jurat va escollir les 128 realitzacions que formaran part del catàleg, així com les 24 realitzacions que explicaran els autors en el marc del V Fòrum arquia/próxima 2016.

El comissari, Alberto Fernández Veiga, destaca que en aquesta edició es reflecteix la situació actual, no tant de crisi, sinó de replantejament i de recerca d'identitat en un context confús, en un FUTUR IMPERFECTE. Podeu veure les seves opinions sobre aquest tema en aquesta entrevista.

El PREMI ARQUIA/PRÓXIMA, dotat amb 15.000 euros; el PREMI ARQUIA/INNOVA, dotat amb 3.000 euros, i les mencions, es donaran a conèixer en el V Fòrum arquia/próxima: FUTUR IMPERFECTE, el 20 d'octubre de 2016 al paranimf de la Universitat de Màlaga. Ben aviat us facilitarem informació sobre el programa.

Podeu baixar la llista completa de realitzacions seleccionades i catalogades a sota.

Si ho preferiu, podeu veure les realitzacions al web:

REALITZACIONS CATALOGADES

REALITZACIONS SELECCIONADES

24 REALITZACIONS SELECCIONADES (per ordre alfabètic)

1. Apartament Tibbaut, Ras Arquitectura.

2. Bar Nou, MAIO.

3. Casa Caballero, Joan Casals Pañella i José Luis Cisneros Bardolet.

4. Casa G, Esaú Acosta Pérez.

5. Cinecittà Occupata, Ignacio González Galán.

6. Ecobarrio UAC2 (Campos, Mallorca), Carles Oliver Barceló.

7. Espai Nou a Casa Nova, Toni Gelabert Amengual.

8. Intervenció en el claustre del Palau Castell de Betxí, El Fabricante de Espheras.

9. La 3 del SENPA, Valentín Sanz Sanz.

10. Els Límits de Google, Pedro Hernández Martínez.

11. Base teòrica i pas a l'acció, n'UNDO.

12. Nou accés al centre històric de Gironella, Carles Enrich Giménez.

13. Paisatge Transversal Blog, Paisatge Transversal.

14. Panoramah! Experience, Taller de Casquería.

15. Paper/Architectural Histamine, Gabriel Ruiz-Larrea Fernández i María Buey González.

16. Persiana Barcelona, Pau Sarquella Fabregas.

17. Pla estratègic de recuperació del Rec Comtal, Carles Enrich Giménez.

18. Projecte [Agronautas], PEZ [estudi].

19. Recol·lectors Urbans Editorial, Ferran Ventura Blanch.

20. Reforma integral de Son Amengual Puig (Manacor, Mallorca), MAIO.

21. Rehabilitació d'una Masia a l'Empordà (Girona), ARQUITECTURA-G.

22. SDA. Servei de Distribució d'Aliments de Càrites, NUA Arquitectures.

23. Taller per a un pintor, Núria Vila Costa i Olga Felip Ordis.

24. Terreny de Jocs. Espai multifuncional per a esportistes amb discapacitat, Serrano + Baquero.

ENHORABONA A TOTS ELS CATALOGATS I SELECCIONATS!Ben aviat la Fundació Arquia contactarà amb l'autor de cada realització seleccionada i catalogada.