Notícies Fundación Arquia

NOUS CORRESPONSALS AL BLOG DE LA FUNDACIÓ ARQUIA

23 MAYO 2016 / FUNDACIÓ

Ja tenim 15 corresponsals nous al blog de la Fundació Arquia gràcies a la I convocatòria creada amb aquest objectiu. El termini d'admissió de documentació es va tancar el dia 8 d'abril de 2016 amb un total de 119 participacions. D'aquestes 119, 8 es van desestimar perquè no complien els requisits d'anonimat sol·licitats.

Els articles presentats els van poder consultar cadascun dels membres del jurat del 9 d'abril al 9 de maig, tots dos dies inclosos, i a través d'un mòdul de votació en línia van votar els 15 articles seleccionats que es detallen a continuació. D'aquests treballs, se'n destaca la coherència de les propostes dels 4 apunts i les reflexions madures que s'hi fan, que demostren el control del tema per part de l'autor, així com el contingut ben documentat.

Els 15 articles seleccionats han estat (per ordre alfabètic):

1. “Acabat inacabat: les arquitectures que es miren de prop”, de Jelena Prokopljevic Bugarski.

2. “Que no és meravellós?”, de Raúl García García.

3. “Arquitectures reglades. Elogi de la sistematització”, d'Adrià Guardiet Llotge.

4. “Digues-me de quina escola ets i et diré quin PFC tens”, d'Andrea Robles Carrasco.

5. “El dia en què Le Corbusier va visitar el Gimnasio Maravillas”, d'Alejandro Campos Uribe.

6. “L'espai és un producte industrial”, d'Ana Tovar García.

7. “El respecte de la professió”, de Gloria Benito Aranzana.

8. “Eppur si adatta”, de Mario Fernández Cadenas.

9. “La (anunciada) mort del paper: paper vs. web”, d'Alex Duro.

10. “‘La brutalitat dels fets’ (Algunes notes des de Londres)”, de María Álvarez García.

11. “La nova sostenibilitat en l'arquitectura: l'economia circular”, de Miren León Perfecto.

12. “Llibres d'arquitecte”, de Fermina Garrido López.

13. “Mirades perifèriques”, de Carlos Santamarina Macho.

14. “Omotenashi, o MOTUS Architecture”, de Julia Ayuso Sánchez.

15. “Per què cal ensenyar arquitectura als nens?”, de Virginia Navarro Martínez.

ENHORABONA ALS GUANYADORS!