Notícies Fundación Arquia

LLEÓ D'OR PER AL PAVELLÓ D'ESPANYA EN LA XV MOSTRA INTERNACIONAL D'ARQUITECTURA DE LA BIENNAL DE VENÈCIA

31 MAYO 2016 / FUNDACIÓ

Sota el lema “Unfinished”, l'exposició ha rebut el Lleó d'Or, prestigiós guardó atorgat per l'organització de la Biennal Internacional d'Arquitectura de Venècia, que en la seva quinzena edició, titulada “Reporting from de Front”, està dirigida per l'arquitecte xilè Alejandro Aravena, premi Pritzker 2016.

La mostra, comissariada per Carlos Quintáns i Iñaqui Carnicero, recull exemples d'arquitectures realitzades en els últims anys, nascudes de la renúncia i de l'economia de mitjans, pensades per evolucionar i adaptar-se a necessitats futures i que confien en la bellesa del pas del temps. Projectes que entenen l'arquitectura com a inacabada, en constant evolució i al servei de l'ésser humà, en un moment d'incertesa respecte a la professió que fa rellevant la seva consideració en els nostres dies.

L'exposició, que es va inaugurar el 28 de maig passat, es podrà visitar fins al 27 de novembre de 2016.

La Fundació Arquia i el Ministeri de Foment han col·laborat en l'edició del catàleg de l'exposició, que podeu veure aquí. També en podeu baixar el format diari aquí.