Notícies Fundación Arquia

Classe magistral o presentació del Corporate MBA Arquia Banca ESADE al COAM

24 NOVIEMBRE 2016 / FUNDACIÓ

La Fundació Arquia, conjuntament amb ESADE, està elaborant un pla de formació per a arquitectes, que té el punt de partida en l'MBA, Màster en administració i direcció d'empreses (arquitectura).

El degà del COAM, el director acadèmic de CMBA_ESADE i el president de la Fundació Arquia, amb motiu de la presentació del Corporate MBA_Arquia Banca, es complauen a convidar aquelles persones interessades a:

Classe magistral: Els secrets dels nous models de negoci guanyadors per Carles Torrecillas, professor titular del departament de Direcció de Màrqueting d'ESADE

Presenten:

José María Ezquiaga (degà del COAM)

Enrique Verdeguer (director acadèmic del MBA-Arquia Banca)

i Gerardo García-Ventosa (director de la Fundació Arquia)

Ponents:

Carlos Martín, soci-arquitecte, estudi d'arquitectura L35, Madrid

Juliol Touza, arquitecte-director, estudi Touza arquitectos, Madrid

L'acte es durà a terme el 29 de novembre de 2016, d'11 a 13 h, a l'Auditori del Col·legi d'Arquitectes de Madrid.

Confirmació d'assistència a: mba.fundacion@arquia.es o al telèfon 936 011 115

S'obsequiarà els assistents amb un exemplar de les edicions de la Fundació Arquia.