Notícies Fundación Arquia

Inici del CMBA Arquia-Banca, Màster en Administració i direcció d'empreses per a arquitectes, de la Fundació Arquia i l'escola de negocis ESADE.

21 ABRIL 2017 / FUNDACIÓ

El dilluns 24 d'abril de 2017 s'inicia el màster CMBA-Arquia Banca, Màster en administració i direcció d'empreses per a arquitectes, que ha desenvolupat la Fundació Arquia, en col·laboració amb la prestigiosa escola de negocis ESADE.

El màster té com a objectiu proporcionar recursos personals i capacitats de lideratge i emprenedoria que possibilitin noves visions empresarials caracteritzades per l'anàlisi i la innovació, oferint serveis arquitectònics distintius i competitius de qualitat a la societat, adaptats a la demanda actual. Tot això, a través del programa LEAD (coneixement personal); el projecte d'empresa (Action Learning Project), i sessions Manager-Forum amb convidats de referència en l'àmbit arquitectònic.

El màster ofereix la formació en gestió, estratègia, emprenedoria i màrqueting, i facilita la creació d'una xarxa de contactes entre professionals i tècnics.

El Corporate MBA-Arquia Banca és un programa homologat, títol propi de la Universitat Ramon Llull que atorga un diploma de 60 ECTS. El màster té una durada de 18 mesos i consta d'un total de 600 hores lectives, incloses 260 hores d'aprenentatge en línia. La formació tindrà lloc al Campus ESADE de Madrid, amb inici el 24 d'abril de 2017 i finalització el desembre de 2018.

La docència s'estructura en cinc mòduls principals, que es distribueixen en tot el curs acadèmic i compta amb sessions amb convidats de prestigi de l'àmbit de l'arquitectura i del món de les finances -en cadascun dels mòduls: Comprensió de l'entorn Comprensió de l'Estratègia Direcció de les Àrees Funcionals Desenvolupament directiu i lideratge i Action Learning Project

S'han ofert nou borses de viatge als participants provinents de fora de l'àrea metropolitana de Madrid que es traslladen principalment des de Barcelona, València, Sant Sebastià, Astúries i Màlaga.
També s'ha ofert la possibilitat de finançar el màster a través del "préstec màster" de les oficines Arquia-Banca.

Al màster s'han matriculat 18 professionals amb formació en arquitectura, arquitectura tècnica, dret i enginyeria aeronàutica; els quals realitzen tasques de gestió o directives, tant en estudis d'arquitectura propis, mitjanes o grans empreses, així com multinacionals vinculades a la promoció immobiliària. La mitjana d'edat dels candidats és de 40 anys, amb una paritat de 60% homes i 40% dones.

Esperem que la realització del màster sigui una oportunitat de profunda transformació, tant professional com personal, que cobreixi totes les expectatives dels professionals que el realitzen, i que tingui lloc en un entorn procliu a la creativitat i l'intercanvi.