Notícies Fundación Arquia

ARQUETIPOS: NOU PROJECTE EDITORIAL DE LA FUNDACIÓ ARQUIA

10 MAYO 2017 / FUNDACIÓ

ARQUETIPOS és un nou projecte editorial que indaga en la vida i obra de creatius vinculats a l'arquitectura.

ARQUETIPOS és un nou projecte editorial en entorn digital, produït per la Fundació Arquia i basat en la producció, distribució i comunicació de coneixement i valors de disciplines que guarden certa afinitat, vinculació i proximitat amb l'arquitectura, i la doten de nous enfocaments, perspectives i profunditats.

Explora el format entrevista amb enfocament periodístic per desplegar i generar coneixement al voltant de l'arquitectura, donant-li un tractament creatiu que projecta l'entrevistat i el seu treball (obra, projecte, pensament, tesi...) cap a un discurs emocionant.

Omar Sosa és l'entrevistat en aquest primer número, on incideix en 'Un nou model estètic dels interiors i la seva influència"

Dissenyador gràfic i editor d'Apartamento, una publicació àmpliament reconeguda com la revista d'interiors més influent, inspiradora i honesta d'avui dia. Ha aparegut destacada en diferents mitjans d'abast nacional i internacional com ara el New York Times i The Guardian.

JA PODEU DESCOBRIR-LA a https://www.arquetipos.co/