Notícies Fundación Arquia

Inici d'inscripcions al programa de reactivació professional d'Arquia Social a Granada

19 MAYO 2017 / FUNDACIÓ

La recent crisi econòmica ha provocat que s'hagin reduït dràsticament les possibilitats laborals dels professionals de l'arquitectura. Com a resposta a aquesta situació, Arquia Social, iniciativa d'Arquia Banca, gestionada per la Fundació Arquia, en col·laboració amb el departament d'Ocupació de la Creu Roja, promou un programa específic i personalitzat de suport, orientació i assessorament sociolaboral per a professionals, amb accions individualitzades orientades a millorar la seva ocupabilitat.

El programa pilot s'inicia a Granada, en col·laboració amb el Col·legi d'Arquitectes de Granada.

Us animem a difondre el programa pilot de reactivació professional a Granada entre aquelles persones que considereu que hi puguin estar interessades.

Accediu a més informació a http://www.arquia.es/social/ca/Personas/ProgramaActivacion