Notícies Fundación Arquia

ARIADNA CANTIS - COMISSÀRIA III EDICIÓ ARQUIA/PRÓXIMA 2010-2011

30 NOVIEMBRE 2010 / PRÓXIMA

La Fundació Caixa d'Arquitectes ha confiat el comissariat de la III edició del programa arquia/próxima a l'arquitecta ARIADNA CANTIS, qui designarà, al seu torn, els membres del nou jurat d'aquesta edició 2010-2011.
El termini per al registre de realitzacions ja està obert i finalitzarà el 31 de desembre de 2011. Us recordem que el nombre de realitzacions que podeu publicar és IL·LIMITAT. Si no esteu registrat, feu-ho AQUÍ
. L'alta al registre és exclusiva per a persones que s'hagin titulat com a arquitectes superiors en qualsevol de les escoles tècniques superiors d'arquitectura de l'estat espanyol, sempre que no hagin transcorregut més de deu (10) anys des de la data de titulació (TÍTOL OBTINGUT A PARTIR DE L'1 DE GENER DE 2000 PER PARTICIPAR EN AQUESTA EDICIÓ)