Notícies Fundación Arquia

PILAR DÍAZ RODRÍGUEZ, de Paisaje Transversal, s'incorpora al jurat arquia/próxima com a representant dels participants

18 JULIO 2017 / PRÓXIMA

Pilar Díaz Rodríguez, de Paisaje Transversal, s'incorpora al jurat arquia/próxima com a representant dels participants.

Paisaje Transversal ha estat escollit pels arquitectes 'pròxims' que poden participar en aquesta convocatòria com a representant dels participants en el jurat. La votació en línia ha tingut lloc d'abril a juny de 2017.

Així doncs, el jurat d'aquesta VI convocatòria està format per:

Iñaki Carnicero, comissari de la VI edició 2016-2017. Pilar Díaz Rodríguez de Paisaje Transversal, com a representant dels participants, Héctor Fernández Elorza, representant de la zona centre, Íñigo García Odiaga de VAUMM com a representant de la zona Nord, María González García de Sol89 com a representant de la zona Sud, Montserrat Nogués Teixidor com a representant i patrona de la Fundación Arquia, Anna Puigjaner Barberá de MAIO, com a representant de la zona de Llevant.