Notícies Fundación Arquia

EMPRENDE ARQUITECTURA - 9 BEQUES PER AL DESENVOLUPAMENT D'INICIATIVES EMPRESARIALS EN L'ÀMBIT DE L'ARQUITECTURA

20 JULIO 2017 / FUNDACIÓ

QUÈ ÉS

Programa d'incubació enfocat al desenvolupament d'iniciatives empresarials viables dins de l'àmbit de l'arquitectura i pel qual s'ofereixen als emprenedors eines que en complementin la formació acadèmica. Tot això amb l'objectiu de donar suport al seu projecte.

DIRIGIT A

Qualsevol emprenedor major de 18 anys, de qualsevol nacionalitat, que vulgui desenvolupar una idea de negoci viable, creativa i innovadora en qualsevol dels àmbits relacionats amb l'arquitectura. Entre els àmbits d'actuació hi hauria, entre d'altres: energia, sostenibilitat, rehabilitació, participació, cooperativisme, arquitectura orgànica, turisme/cultura, disseny de producte, tecnologia del món virtual, nanotecnologia, nous materials, robòtica, domòtica, utilització de drons, impressió de 3D i espais virtuals.

CRONOGRAMA D'INCUBACIÓ DE PROJECTES

• Pla d'innovació (mes 1 al 3)
  • Assessorament (mes 1 al 6) d'entitats col·laboradores, Factoria Cultural i SECOT
  • Jornada professional EmprendeArquitectura, com a part de les Jornades d'Emprenedoria Creativa (mes 6)