Notícies Fundación Arquia

II FÒRUM ARQUIA/PRÓXIMA MADRID 2010: ‘EN CANVI’

20 SEPTIEMBRE 2010 / PRÓXIMA

21 OCTUBRE 2010 & ndash; ETSA MADRID

El congrés s'ha plantejat biennalment com a culminació del programa arquia/próxima. La tasca prèvia de registre de les realitzacions dels joves arquitectes a través d'aquesta plataforma de la Fundació de la Caixa d'Arquitectes es cataloga i se selecciona.

El fòrum s'articula al voltant d'un títol —“en canvi”— que prové dels moments de crisi econòmica en què té lloc aquesta convocatòria i com la crisi provoca uns profunds processos de canvi dins de les estructures establertes en el nostre àmbit professional i de les derivades en les estructures més joves. Aquests processos de canvi es poden entendre en els processos d'agrupació per poder treballar, en els mecanismes de desenvolupament del projecte, en la presència de l'autoria o en la generació i gestió de l'encàrrec, entre moltes altres possibilitats de debat. El dinamisme de les noves generacions d'arquitectes quant a la seva ubicació o les seves formes de treball obren debats que abans no es realitzaven; al mateix temps, la inserció d'un important nombre d'arquitectes dins d'una societat que demanda noves formules, estableix nous paràmetres que, igual que en la resta dels termes del debat, comparteixen la posició amb sistemes heretats de treball.

Registreu-vos a www.aq.upm.es