Notícies Fundación Arquia

Arquia Social ha estat distingida per la Creu Roja per la seva tasca de suport als professionals de l'arquitectura

11 DICIEMBRE 2017 / FUNDACIÓ

Cruz Roja Española ha reconegut el Programa de Reactivació Professional d'Arquia Social pel seu compromís a contribuir en la millora de l'ocupabilitat mitjançant la formació en l'acte “Igualmente profesionales” celebrat el passat 21 de novembre a Granada.

El president provincial de la Creu Roja a Granada, Francisco Escribano González-Carrascosa i el coordinador provincial de la Creu Roja a Granada, Francisco González Cabrera, van agrair la implicació d'Arquia Social en la capacitació i adaptació a les noves demandes laborals dels professionals, amb l'objectiu d'ajudar-los a trobar nous sectors d'activitat professional.

El programa, impulsat per la Fundación Arquia i Cruz Roja Española, es concreta en un itinerari individualitzat d'acompanyament i reactivació professional, que atén les diverses necessitats dels participants i els proporciona les habilitats i capacitats que contribueixen a millorar la seva ocupabilitat.

L'any 2017, s'ha iniciat una prova pilot a Granada amb la participació de 30 professionals de l'arquitectura i se'n preveu la implantació en aquelles províncies en què el sector de l'arquitectura s'ha vist més afectat per la crisi.