Notícies Fundación Arquia

'COMEDOR ESCOLAR TIPO' DE 'LAPANADERÍA' S'EMPORTA EL PREMI ARQUIA/PRÓXIMA 2010, DOTAT AMB 15.000 €

02 JULIO 2010 / PRÓXIMA

El jurat l'ha destacat com un projecte rigorós en el qual s'analitzen les condicions d'aquestes dependències escolars i en què s'ofereix una proposta de mínims amb altes dosis de sensibilitat i seny, i que ofereix una esperança de cara a fer front a les noves condicions que la societat està experimentant.

Cal remarcar que s'ha detectat una major participació que en l'anterior convocatòria, amb xifres realment significatives, malgrat els moments en què ens trobem.

Respecte a les 128 realitzacions catalogades i les 24 seleccionades, el jurat ha volgut mostrar aquelles altres facetes en les quals els joves arquitectes estan desenvolupant la seva tasca, i s'han buscat les diferents fórmules amb les quals es canalitza el treball, bé a través de concursos, d'encàrrecs o autoencàrrecs, així com noves fórmules de col·laboració i activisme social, que apareixen amb major intensitat en els últims anys.

ENHORABONA A TOTS ELS CATALOGATS I SELECCIONATS!