Notícies Fundación Arquia

REUNIÓ DEL JURAT ARQUIA/PRÓXIMA A BARCELONA EL PASSAT 1 DE JUNY

07 JUNIO 2010 / PRÓXIMA

El passat 1 de juny va tenir lloc a la seu de la Fundació Caixa d'Arquitectes la reunió del jurat arquia/próxima de l'edició 2008-2009, format per Carlos Quintáns Eiras com a comissari,  Félix Arranz San Vicente (representant zona llevant), Francisco Cifuentes Utrero (representant illes), Santiago Cirugeda Parejo (representant zona sud), Fernando Díaz-Pinés Mateo (representant FQ), Javier Mozas Lérida (representant zona nord) i Ricardo Sánchez Lampreave (representant zona centre).

El jurat va preseleccionar 271 realitzacions de les 1.939 presentades, de les quals va triar les 128 realitzacions catalogades per formar part de la publicació arquia/próxima, les 24 realitzacions seleccionades per formar part de l'exposició arquia/próxima i va adjudicar el Premi arquia/próxima, dotat amb 15.000 euros

La decisió del jurat es farà pública la primera setmana de juliol.

S'adjunta informe de les realitzacions i arquitectes registrats en aquesta edició.