Notícies Fundación Arquia

I Convocatòria Concurs de Disseny de Joguina

01 MARZO 2018 / FUNDACIÓ

La convocatòria s'emmarca dins del programa d'Infància d'Arquia Social, iniciativa d'Arquia Banca, gestionada per la Fundación Arquia.

L'objecte de la convocatòria consisteix en l'enviament de propostes basades en la creació d'una joguina destinada a servir d'obsequi per a infants hospitalitzats, amb l'objectiu de fer més suportable la seva hospitalització a través del joc, i generar un estat d'ànim més positiu.

El concurs es divideix en quatre categories segons l'edat a la qual es dirigeix el joc o la joguina, i es valora positivament que permeti ampliar el rang d'edat a través de reptes diferents o altres propostes.

Consulteu a les bases de la convocatòria els requisits dels participants, els criteris de selecció, la documentació per presentar i els honoraris establerts segons la categoria.

Més informació a: