Notícies Fundación Arquia

La ciudad sin cocina - Anna Puigjaner a arquetipos núm. 6

28 MAYO 2018 / FUNDACIÓ

Anna Puigjaner (Barcelona, 1980) és arquitecta per l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB) i cofundadora de l'estudi MAIO (juntament amb Maria Charneco, Alfredo Lérida i Guillermo López). A més de la seva feina a MAIO, és professora de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès Barcelona (ETSAV), ha codirigit la revista Quaderns d’Arquitectura i Urbanisme (2011-2016) i és responsable (juntament amb Moritz Küng, Curro Claret i Guillermo López) del projecte expositiu «TheWholeHoleHall». El 2014 va presentar la seva tesi doctoral La ciudad sin cocina, un estudi que actualment s'està ampliant gràcies al fet que l'any 2016 va rebre el Wheelright Prize, concedit per la Universitat de Harvard.

A causa de la varietat de camps i temes que tracta, la conversa amb l'Anna s'articula a través de quatre eixos fonamentals de la feina de Puigjaner: recerca, docència, edició i arquitectura.

Podeu veure l'entrevista completa AQUÍ