Notícies Fundación Arquia

La Declaració de Davos: per la qualitat de l'entorn construït.

12 JUNIO 2018 / FUNDACIÓ
  • La Declaració de Davos reclama la necessitat de fomentar, sota la denominació de Baukultur - la cultura de l'habitar, la qualitat de l'espai construït, i promou les polítiques públiques que l'impulsin, desenvolupin i situïn en el centre de les transformacions urbanes.
  • En l'acte de presentació, els representants del govern suís, impulsor de la Declaració, juntament amb el president del Consell d'Arquitectes d'Europa i altres representants d'entitats professionals, n'han exposat el contingut, i n'han encoratjat l'apropiació amb l'objectiu de definir una posició comuna europea a favor de la qualitat de l'entorn construït.
  • La Declaració està subscrita per la Comissió Europea, el Consell d'Europa, la gran majoria dels governs de la Unió Europea, així com per altres entitats no governamentals de l'àmbit de la cultura, l'arquitectura i el patrimoni, com són la UNESCO, EUROPA NOSTRA, ICCROM i el Consell d'Arquitectes d'Europa.
  • Aquest acte ha estat organitzat i promogut pel Consell Superior dels Col·legis d'Arquitectes d'Espanya i patrocinat per la Fundación Arquia.

Institucions i entitats que s'han adherit a la Declaració de Davos

• COMUNITAT DE MADRID
  • AJUNTAMENT DE MADRID