Notícies Fundación Arquia

PROGRAMA DE REACTIVACIÓ PROFESSIONAL - Nova convocatòria 2018 - Sevilla

20 JUNIO 2018 / FUNDACIÓ

Arquia Social llança la convocatòria 2018 del Programa de Reactivació Professional, que es durà a terme a Sevilla.

Un pla personalitzat de suport, orientació i assessorament sociolaboral dissenyat per millorar l'ocupabilitat de professionals de l'arquitectura afectats per la crisi.

La crisi econòmica ha provocat que s'hagin reduït dràsticament les possibilitats laborals del sector, la qual cosa fa necessari un replantejament de la pràctica professional cap a nous àmbits. Com a resposta a aquesta situació, Arquia Social, una iniciativa d'Arquia Banca, gestionada per la Fundación Arquia, ha elaborat aquest programa de reactivació laboral, en col·laboració amb el departament d'ocupació de la Creu Roja i el Col·legi d'Arquitectes de Sevilla.

Després de l'èxit de l'experiència de la primera edició del programa a Granada, es posa en marxa la segona edició, en col·laboració amb el Col·legi Oficial d'Arquitectes de Sevilla.

En què consisteix el programa?

El programa ofereix suport directe i personalitzat, a través de sessions i activitats individuals i grupals de formació, per a la millora i adaptació de les aptituds dels professionals de l'arquitectura a les noves demandes econòmiques i socials, amb l'objectiu de trobar nous sectors d'activitat professional.

A qui va destinat?

A professionals titulats universitaris del sector de l'arquitectura que necessitin reorientar la seva trajectòria professional i que estiguin cercant noves oportunitats. Es prioritzarà la participació de professionals de més de 45 anys o en situació d'atur de llarga durada.

Com es pot accedir al programa?

Per accedir al programa, cal descarregar-se el formulari disponible al web del programa (http://www.arquia.es/social/es/Personas/ProgramaActivacion), emplenar-lo i fer-lo arribar, juntament amb la documentació sol·licitada, en un sobre dirigit a Arquia Social:

1. Per correu postal a la Fundación Arquia (Arcs 8 Pral. 2 - 08002 Barcelona)

2. Per correu electrònic a social@arquia.es

3. Lliurat en mà a la planta primera de l'oficina Arquia de Sevilla (Pl. Cristo de Burgos, 28 - 41003 Sevilla)

Arquia Social contactarà directament amb tots els sol·licitants per comunicar-los la seva admissió al programa. El tancament d'inscripcions serà el 29 de juny de 2018.

Posteriorment a aquesta data, si queden places vacants, s'adjudicaran per ordre de sol·licitud.

Arquia Social és un programa gestionat per la Fundación Arquia, d'Arquia Banca (Caja de Arquitectos S. Coop. de Crédito)

Més informació AQUÍ